شنبه، مهر ۲۲، ۱۳۹۱

در این ویدیو، بسیجی دهن گشاد، به ایرانیان خارج نشین می گوید که آدم باشند...!

عاقبت مملکت الله اکبر چنین است، هر چه آدم نادان تر و سفله تر باشد، امکان پیشرفت بیشتری دارد!  در ممکلتی که خامنه ای رهبرش است، صد البته که  انسان های باهوش و با شعور، امکان پیشرفت ندارند، اما افرادی چون بسیجی دهن گشاد، به خوبی پیشرفت می کنند!

چنین است که کشوری با این ثروت، مردمش در خانه های غیر استاندارد زندگی می کنند، زلزله بسیاری را می کشد و بعد، در سرمای پاییز، مردم زلزله زده در چادرهایی زندگی می کنند که آنهم هیچ امنیتی ندارد، چادرها آتش می گیرد و هموطنان نگون بخت ما باز می میرند.

وقتی اداره مملکت را به خامنه ای و افرادی ابله، چون این بسیجی دهن گشاد واگذار کنیم، عاقبتی بهتر از این نداریم.

قبلا به بسیجی دهن گشاد نامه نوشته بودم و تشویقش کرده بودم که مردم خارج نشین را به بازگشت ترغیب کند!

در ویدیو امروز، شاهکار جدید ایشان در پاسخ به سوال مرا ملاحظه می کنید. 

شاید بفرمایید که این شخص، تعادل روانی ندارد، و من نباید سر به سر او بگذارم، اما نکته اینجاست که در تمامی مراسم های نماز جمعه، این شخص به عنوان یکی از پر کار ترین و پور شورترین افراد، به نمایش گذاشته می شود و در خط اول نماز جمعه و تظاهرات های حکومتی است، به دیگر عبارت، به نوعی نماد طرفداران بسیجی رژیم است، حال سوال اینجاست، اگر این فرد تعادل روانی ندارد، پس رژیم از افراد بیمار به عنوان طرفدار استفاده می کند، یا اینکه به صورت متداولی، سطح شعور تمامی طرفداران رژیم،  در همین حد است! 


رئوس مطالبی که ایشان فرموده اند، به شرح ذیل است:

-          گاوی که عصبانی است به همه کس یورش می برد، و اینهایی که به خیابان هایی می ریزند و به اموال بیت المال خسارت می زنند و یورش می برند، بدانند عقل ندارند و دیوانه اند.
-          کسی که عقل ندارد، دیوانه است!
-          ایرانیان خارج از کشور، چرا به فکر ناموس خود نیستید؟
-          البته به ایرانیان خارج از کشور حق می دهم، چون این حرف ها را نزنید از مسکن و رفاه برخودار نمی شود، باید در هتل ها و رستوران ها تی بکشید، آمریکا که به شما مجانی مسکن نمی دهد، باید حتما حیثیت و آبروی خود را از بین ببرید!
-          هستند برخی از شما ایرانیان خارج نشین که ناموس خود را به آمریکایی ها می دهند
-          چرا خودتان را مفت می فروشید، به روزی کم قانع باشید و به ایران برگردید!
-          به ایران خودتان بازگردید، چرا به خودتان فشار روحی می دهید؟
-          آدم در خانه و خودش باشد، اما در باغ گلستان خارجی ها نباشد
-          شما ها کی می خواهید آدم باشید؟
-          بیایید فرهنگ خود را بالا ببرید
-          به خدا اگر چنین باشد، رستگار خواهید شد!
-          من از هموطنانی که در خارج از کشور به سر می برند، دشمنی می کنید با ملت جمهوری اسلامی ایران
-          من از فعالین و ایرانیان خارج از کشور می خواهم که به نظام مقدس جمهوری اسلامی بیاندیشید. 


این هم ویدیو قبلی که در آن او را سر کار گذاشته بودم

/-----------------/این هم چند نوشته دیگر من در این چند روزه: 









۷ نظر:


  1. امام نقی:

    «اصلا حالا که اینطور شد، هر کسی نبود آزادی و امنیت و کار را بهانه کند و از دم تیغ ما فرار کند و به خارج از سامرا برود، خر است و دیگر آدم نیست...!»
    .
    .
    .
    فرازی از سخنان امام نقی در نه سالگی، هنگامی که نیمی از ملت سامرا، از دست ظلم ایشان به خارج فرار کردند...!

    پاسخحذف
  2. ایشون رو دست کم نگیر! قراره جا پای احمدی نژاد بزاره. احتمالا رئیس جمهور بعدی همین آقاست!

    پاسخحذف
  3. با درود
    ای بمیری گمنامیان که ترکیدم از خنده از دیشب تا حالا دل درد دارم تو استاد سرکار گذاشتن ملتی آخه این بسیجی دهان گشاد چیه که سربه سرش میزاری این که تو حال خودش نیست

    پاسخحذف
  4. من تو انتخابات بعدی به این یارو الاغ رای میدم جانشین اصلح احمدی نژاد

    پاسخحذف
  5. سلام اقا میخواستم بدونم چطوری از این مردکه بسیجی میشه سوال پرسید
    emaile man:fatemehhaghighifar@yahoo.com

    پاسخحذف
  6. خدا وکیلی صحبتهاش هم از لحاظ معنی و هم گرامری از امام خمینی خیلی بهتره , بعید نیس اینم اگه تو پاریس بود یه مشت عمله دورش جمع بشن بیارنش یه انقلاب مدرن اسلامی راه بندازن

    پاسخحذف
  7. آقا خبر داری «کمرونی» رو گرفتن؟‌ :(

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.