جمعه، مهر ۲۱، ۱۳۹۱

چرا سگ خامنه ای، صد شرف دارد به هاشمی رفسنجانی؟!/ یادمان نرفته، فائزه پول می داد تا انصار حزب الله، او را کتک بزنند!

صد البته که اکنون خامنه ای در مسند قدرت است و هاشمی رفسنجانی، قدرت چندانی ندارد، و همینطور، رفسنجانی اندکی به آزادی های بیشتر اجتماعی (مثلا نحوه پوشش زنان) اعتقاد دارد.

این روزها صحبت از بازگشت هاشمی رفسنجانی و یا یکی از صحابه (!) او (مثلا دکتر عارف یا مجید انصاری) به قدرت است، چرا که خامنه ای، رژیم را در آستانه فروپاشی می بیند و باز دست به دامان روباه پیر رژیم شده است.

شخصا، خامنه ای را با شرف تر از رفسنجانی می دانم! چرا؟! بنا به دلایل زیر:

-          هاشمی رفسنجانی، جنایتکاری است که با تقلب و دغل بازی، باعث حیات رژیم می شود و چهره واقعی رژیم را پنهان می کند...!
-          گویا فراموش کرده ایم، ادامه جنگ هشت ساله، مدیون هاشمی رفسنجانی و فرزندان او است که در دلالی اسلحه می کردند.
-          خامنه ای از کلماتی مانند آزادی سو استفاده نمی کند! رسما می گوید به آزادی بیان و یا اندیشه، اعتقاد ندارد!
-          فراموش نکنیم، خود خامنه ای، آشی است که رفسنجانی برای مردم ایران پخت و فکر می کرد خامنه ای، همیشه زیر بلیط او باقی می ماند، غافل از اینکه مار در آستین پرورده بود و بعدا در جلوی رفسنجانی قد علم کرد.
-          ادامه حکومت خامنه ای، به سرنگونی این رژیم منجر می شود، اما روی کار آمدن رفسنجانی، به ادامه حیات رژیم ختم می گردد.
-          دروغ و فساد، از تک تک سلول های این خاندان متعفن، تراوش می کند.
اولین خاندانی که در رژیم اسلامی، به «آقازاده سازی» روی آورد، خاندان هاشمی رفسنجانی است.

خطر هاشمی رفسنجانی چیست؟!

هاشمی رفسنجانی و یا یکی از صحابه اش(!) اگر بر سر کار بیاید، ما دچار دور باطل دوران خاتمی و یا دوران هاشمی خواهیم بود، با طرف های غربی معامله می کنند، از آن طرف نیز مردم داخل کشور را به وحشیانه ترین وجهی، سرکوب می کنند.

با ادامه حکومت خامنه ای، تنها عاقبتی که در انتظار رژیم است، سرنگونی آن است. حال اگر هاشمی بر سر کار بیاید، باز این رژیم جنایتکار، حیاتش ادامه می یابد.

بازگشت مهدی هاشمی رفسنجانی به قدرت را نیز می توان در همین مسیر ارزیابی کرد. 

هاشمی رفسنجانی و فرزندانش، دغل بازانی بیش نیستند، مثال زیر، منش و شخصیت این جنایتکاران را به خوبی نشان می دهد:

فائزه هاشمی رفسنجانی، زمانی که قصد داشت در انتخابات مجلس کاندید شود و حتی رویای رییس جمهور شدن را در سر می پروراند، مدتی را به دوچرخه سواری می پرداخت (که یک تابو در جمهوری اسلامی بود) و خودش، به انصار حزب الله پول می داد تا او را کتک بزنند و او معروف شود...! (منبع)

این مطلب قبلی مرا درباره دعوای مهدی هاشمی و مجتبی خامنه ای را نیز ببینید: 

/--------------------نوشته دیگر امروز من: 

/-----------------/این هم چند نوشته دیگر من در این چند روزه: 










۲ نظر:

  1. هر چند که پس از بازگشت داوطلبانه مهدی هاشمی به ایران من هنوز گیجم و این سوال در ذهنم بی جواب باقی مانده است که چه برنامه های و نمایش هایی قرار است به اکران در بیاید
    اما همیشه بر این ضرب المثل اعتقاد داشته و دارم که:
    سگ زرد برادر شغال است

    پاسخحذف
  2. میدانید که برای اثبات کتک خوردن فائزه شما به لینک فرشاد ابراهیمی لینک داده اید؟ کمی سطح خودتان را پایین آوردید. ایم مقاله زیاد وزین نبود.

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.